Klachten over IZY
Ombudsrail behandelt ook klachten of vragen over IZY, de low-cost hogesnelheidstrein tussen Brussel en Parijs die onderdeel is van Thalys.
We merken echter regelmatig dat reizigers het probleem nog niet voorlegden aan IZY zelf omdat het niet altijd duidelijk is hoe de klantendienst van IZY te contacteren.
Op de website van IZY wordt er enkel verwezen naar een online contactformulier. Deze informatie zit goed verstopt in de FAQ-rubriek. Verder zijn er soms problemen bij het invullen van dit formulier en krijgen klanten een foutmelding.
Spijtig genoeg vermeldt IZY geen telefoonnummer dat je kan bellen bij problemen.
IZY heeft wel een Facebook- en Twitterpagina. Via deze weg kan je ook hulp vragen, wat vooral handig kan zijn als je dringend een oplossing nodig hebt.
Niet tevreden over de oplossing die IZY voorstelt? Kreeg je geen antwoord binnen een periode van één maand? Neem contact op met Ombudsrail. Wij zullen je klacht verder onderzoeken.